tirsdag 30. desember 2008

Nest siste dagen i 2009

iHola!
Nå nærmer 2009 seg med stormskritt! Det er jo altså året Espen kommer back to Norwegen. Det er jo både gøy og trist, men "gledeseggledeseg" likevel! Julaften var det 2 måneder til min 18 års dag, ja, Espen begynner å dra på årene nå.. Anyways, det er jo da også rundt den tiden jeg får sertifikatet, så jeg kan kjøre bil, helt alene "stolt". Hvis jeg ikke har gitt uttrykk for det godt nok enda, så bor jeg altså på en gård. Isolert fra omverden til tider. Altså det er jo fin natur, men hvorfor, HVORFOR, noen vil bo så langt fra folk? Det appelerer bare ikke til meg og min natur. Hvertfall, som om jeg ikke føler meg isolert nok. Nyttårsaften skulle da Espen til Boston med vertsfamilie, så han takket derfor høflig nei til tilbudet om å dra til NYC med Kine og Helene, for heller å tilbringe litt kvalitetstid med sin familie. Men nei. Vertsmor måtte jobbe! Nyttårsaften. SKUFF! Nyttårsaften 2008 blir derfor fyrverkeriløs (ikke det at jeg fikk med meg fyrverkeriet i fjor men jeg var veldig innstilt på å være oppegående nok til å se det i år). Massachusetts tillater nemlig bare fyrverkeri 4. July. Skal derfor på sleepover hos Chelsie Field, sammen med Rachel, Eliza og Harry mest sannsynlig. Tidligere i dag hadde derfor jeg og vertsmor Jen denne samtalen;

Espen: "Ok, so my plan is to go to a sleepover at Chelsie's house"
Jen: "Mmh. Chelsie. Sooo, is it just gonna be girls there??"
Espen: "No I'm pretty shure Harry is gonna be there"

-Silence for a minute-

Jen: "Oh. Well, I was just thinking.. Chelsies mom is the nicest women, but she would have KILLED you..."
Espen ".. JENNIFER! Hahaha, what do you think about me?!"
Jen "You never know! You europeans are much more experienced!"
Espen "Jen! I'm a good boy!"

Jeg klarte ikke å la være å knekke meg. Av og til lurer jeg på hva den dama tror om meg, "Yes, we were thinking about having a big orgie". Neidu. Poenget i dette var vel egentlig at jeg er bare 3,5 timer unna Kine og Helene, så nære, men likevell så langt ifra. Savner litt nærkontakt av kjente landsmenn.

I dag lærte jeg også litt norsk til vertsmor, "skjer'a?" "Ett glass vann takk" og "søtnos". Hun fikk det ganske så bra til, så fikk et par innholdsrike meldinger etterpå, "skjer'a, ett glass vann takk søtnos" Lærte også den norske "klem" fjor å piffe opp meldingene litt.

Ønsker hvertfall alle et fantastisk lykksaling godt nytt år! Gleder meg ekstremt til å se alle igjen neste år. så frem til det, ha det durabelig bra!

1 kommentar:

HeggerHeit sa...

Durabelig (hahah) godt nyttår til deg også Espen! <3

Håper du skjermet europas sexyrykter da :P

1.million Klemmer fra Ida <3